FANDOM

"Trzech bezbronnych napastników z dystansu. Kto do cholery nauczył tych facetów rzucać włóczniami!?! Kto pomyślał, że to dobry pomysł?!"
Spear Goblins (pl. Gobliny z włóczniami) - karta dostępna od pierwszej areny (Goblin Stadium). Tworzy trzy bardzo szybkie gobliny z małą ilością punktów HP oraz z niskimi zadawanymi obrażeniami. Karta potrzebuje trzech eliksirów, by mogła zostać umieszczona w trakcie rozgrywki. Spear Goblins wyglądem przypominają normalne gobliny, ale są wyższe i szczuplejsze, mają ostrzejsze elfie uszy, noszą barwną bandanę w kolorach drużyny, włócznię przymocowaną do pleców sznurkiem, a także zawsze posiadają drewnianą włócznię w dłoniach.

Strategia Edytuj

  • Spear Goblins mogą być mogą być dobrym wsparciem dla jednostek z większą ilością HP, takimi jak Giant.
  • Spear Goblins całkiem skuteczne w walce z niektórymi oddziałami powietrznymi, takimi jak Minion Horde, Balloon i Baby Dragon, gdy są rozproszeni, ale należy być ostrożnym, ponieważ gobliny zostaną wyeliminowane, jeśli armia przeciwnika nie będzie w rozsypce.
  • Mogą zapobiec wielu obrażeniom ze strony Graveyarda, ponieważ jeden goblin może wystrzelić szkielet, choć ich powolna prędkość może pozwolić szkieletom na zadanie obrażeń Princess Tower.
  • Podobnie jak w przypadku innych kart posiadających małą ilość HP, gobliny z włócznią mogą zostać łatwo wyeliminowane przez czary oraz oddziały, które zadają obrażenia obszarowe, takie jak Strzały lub Bomber.
  • Zap i The Log są niezwykle skuteczne w eliminowaniu wrogich goblinów, jednak gracz powinien zachować ostrożność, gdy używa swojego Zapa, ponieważ przeciwnik może to wykorzystać i wystawić karty, na których lepiej byłoby go użyć, takie jak Horda Minionów lub Goblin Barrel.
  • Ze względu na niski koszt eliksirów, spear gobliny są łatwo dostępne i mogą zostać użyte do zablokowania ataków Prince. W rzeczywistości, gobliny przy pomocy dwóch wieży koronnych mogą wyeliminować księcia. Gracz powinien umieścić ich na środku, by ten mógł ich zaatakować, aby dwie wieże w tym samym czasie mogły mieć czas na wyeliminowanie przeciwnika.

Historia Edytuj

  • Karta Spear Goblins została dodana 4 stycznia 2016 roku.
  • W dniu 3 maja 2016 roku został zmniejszony zasięg włóczni goblinów do 5 (z 5.5).
  • W dniu 9 października 2017 roku została zwiększona prędkość uderzenia goblinów do 1,1 sekundy z 1,3 s.
  • W dniu 25 kwietnia 2018 roku została zmniejszona prędkość trafień goblinów do 1,2 sekundy (z 1,1 s).
  • W dniu 4 czerwca 2018 roku została wprowadzona aktualizacja, która zwiększyła zadawane obrażenia o 34%, ale także zmniejszyła prędkość uderzenia do 1,7 sekundy (z 1,2 s) i spowolniła ich pierwszy atak.

Ciekawostki Edytuj

Statystyki Edytuj

Archers
Poziom HP Hp Damage Dam DPS Dps
1 52 32 18
2 57 35 20
3 62 38 22
4 69 42 24
5 75 46 27
6 83 51 30
7 91 56 32
8 100 61 35
9 110 67 39
10 121 74 43
11 133 81 47
12 146 89 52
13 160 98 57

Nawigacja Edytuj

Karty jednostek
Zwykłe MinionsArchersKnightSpear GoblinsGoblinsBomberSkeletonsBarbariansMinion HordeBatsFire SpiritsSkeleton BarrelRoyal RecruitsRoyal GiantIce SpiritRascalsGoblin GangElite Barbarians
Rzadkie Mini P.E.K.K.A.MusketeerGiantHog RiderValkyrieBattle RamMega MinionWizardFlying MachineThree MusketeersIce GolemDart GoblinRoyal HogsZappies
Epickie PrinceBaby DragonSkeleton ArmyWitchHunterGiant SkeletonBalloonGolemP.E.K.K.A.Cannon CartDark PrinceGuardsBowlerGoblin GiantExecutioner
Legendarne MinerLava HoundNight WitchInferno DragonRoyal GhostPrincessLumberjackIce WizardBanditMagic ArcherMega KnightElectro WizardSparky