FANDOM

"Twardy wojownik w zwarciu. Przystojny, kulturalny kuzyn Barbarzyńcy. Plotka głosi, że był on szlachtą w oparciu o samą wspaniałość swoich wąsów."
Knight (pl. Rycerz) — karta dostępna od pierwszej areny (Training Camp). Występuje on pod postacią jednego celu, zwarcie walczącego z wrogimi oddziałami. Karta do wdrożenia potrzebuje trzech eliksirów. Rycerz włada długim mieczem, a także posiada blond włosy i brwi.

Strategia Edytuj

  • Statystyki rycerza są bardzo umiarkowane. To czyni go bardzo wszechstronną kartą dla 3 eliksirów.
  • Rycerz może być używany jako "czołg" dla mniejszych jednostek.
  • Rycerz może być stosowany do obrony jednostek z większą ilością punktów HP, takich jak Giant Skeleton lub Giant.
  • Rycerz może atakować tylko jeden cel na raz. Używanie takich kart jak Skeleton Army odwróci jego uwagę i umożliwi pokonanie. Należy jednak pamiętać, że jeśli posiada dość dużą ilość punktów HP, to może wyeliminować mniejsze roje.
  • Może przetrwać jedno lub dwa uderzenia od Prince, chociaż roje (np. Skeleton Army) nadal są zalecane wokół ich walki.
  • Rycerz może być użyty do przynęty na roje wroga lub do odwrócenia uwagi Inferno Towera.
  • Może być wspierany przez Szkielety, Gobliny lub Spear Gobliny, aby mógł szybko zadawać wysokie obrażenia. Ta kombinacja jest nie tylko tania, ale i wszechstronna. Daje również wystarczająco dużo czasu i eliksiru do obrony przed przeciwnikiem.
  • Rycerz jest dobrym przeciwnikiem dla kart takich jak Dark Prince, Executioner, Miner i Giant Skeleton ze względu na dużą ilość punktów HP, obrażenia zadawane na sekundę i tani koszt eliksiru.
  • Jest bardzo skuteczny w walce przeciwko kartom wsparcia, takim jak Wizard lub Witch ze względu na jego szybką prędkość, dużą ilość punktów HP i niskie koszty.
  • Gracz nie powinien ignorować Rycerza, ponieważ może on sam zadawać duże obrażenia wieżom koronnym. Przeciwko niemu można użyć jakiejś roi, by go rozproszyć i nie dopuścić do ataku na jedną z wież.
  • Rycerz może być stosowany jako tani przeciwnik X-bow. X-bow będzie mocno uszkodzony, jeśli rycerz nie zdoła go zabić wcześniej.
  • Za pomocą wieży koronnej, rycerz może pokonać samego Mega Knighta, pod warunkiem, że Mega Rycerz nie będzie skakać.

Historia Edytuj

  • Rycerz został dodany w dniu 4 stycznia 2016 roku.
  • W dniu 18 maja 2016 roku aktualizacja zwiększyła punkty życia rycerza o 10%.
  • W dniu 12 grudnia 2017 roku została zmniejszona prędkość uderzenia rycerza do 1,2 sekundy (z 1,1 s).
  • W dniu 12 lutego 2018 roku zostały zmniejszone punkty życia rycerza o 6%.
  • W dniu 24 kwietnia 2018 roku aktualizacja zwiększyła zwiększyła punkty życia rycerza o 3%.

Ciekawostki Edytuj

  • Rycerz zadaje takie same obrażenia za każde trafienie, co Royal Giant lub Barbarians na jednakowym poziomie.
  • Z opisu wynika, że Rycerz i Barbarzyńcy są dalekimi kuzynami, że względu na ich fizyczne podobieństwo, a zwłaszcza wąsy.
  • Kiedy rycerz zostaje pokonany, jego upadły miecz jest osadzany w ziemii Areny. Inne jednostki, które upuszczają przedmioty to Sparky, Dark Prince, Guards, Mega Minion, Mega Knight, Executioner i Cannon Cart.
  • W samouczku Rycerz jest pierwszą kartą, którą gracz powinien użyć.
  • Kiedyś rycerz barki w kolorach drużyny. Z czasem zostało to usunięte.

Statystyki Edytuj

Archers
Poziom HP Hp Damage Dam DPS Dps
1 637 75 62
2 700 82 68
3 770 90 75
4 847 99 82
5 930 109 90
6 1,019 120 100
7 1,121 132 110
8 1,229 144 120
9 1,350 159 132
10 1,484 174 145
11 1,630 192 160
12 1,789 210 175
13 1,968 231 192

Nawigacja Edytuj

Karty jednostek
Zwykłe MinionsArchersKnightSpear GoblinsGoblinsBomberSkeletonsBarbariansMinion HordeBatsFire SpiritsSkeleton BarrelRoyal RecruitsRoyal GiantIce SpiritRascalsGoblin GangElite Barbarians
Rzadkie Mini P.E.K.K.A.MusketeerGiantHog RiderValkyrieBattle RamMega MinionWizardFlying MachineThree MusketeersIce GolemDart GoblinRoyal HogsZappies
Epickie PrinceBaby DragonSkeleton ArmyWitchHunterGiant SkeletonBalloonGolemP.E.K.K.A.Cannon CartDark PrinceGuardsBowlerGoblin GiantExecutioner
Legendarne MinerLava HoundNight WitchInferno DragonRoyal GhostPrincessLumberjackIce WizardBanditMagic ArcherMega KnightElectro WizardSparky